כאב בצד ימין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב לכולכן : היום משעות הבוקר ויש לי כאב חזק בצד ימין אני בחודש רביעי , הכאב הזה חוזר על עצמו עם תחילת כל חודש להריון , הרופא אומר שהוא לא יוכל לעשות שום דבר רק לעשות תרבית שתן לוודא שהשתן תקין ורק אחרי הלידה הוא יכול לעשות צילום לכליה אם יש אבנים או משהו אחר . רציתי לדעת אם יש משהו שיעזור לי לעבור את הכאב הזה כי זה תמיד נמשך בדרך כלל יומיים , הרופא לא יוכל לתת לי שום תרופה בגלל ההריון. מחכה לעזרתכם בתודה . הערה : את הכאב הזה עברתי גם בהריון הראשון .
בהיריון הקודם סבלתי מבעיות בכליות שחלפו כעבור שבוע, יש מי שממליץ על שתיה מרובה, ועל שתיה של מים שהורתחו עם עלי פטרוזיליה. שווה לנסות.