כאבים בחלק התחתון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום רב!!! אשתי בת 27 יש לנו ילד בן 3 וכעת היא בהריון בחודש רביעי יש לה לחצים מחודש שני בחלק התחתון באזור של איבר המין(למרות שמתחילת ההריון לא קיימנו יחסי מין) שפנתה לרופא נאמר לה שלחצים אלו נובעים מההריון וזה טבעי כעת היא סובלת שוב מלחצים חזקים !!! מה דעתך? אשמח לקבל תשובה בהקדם!!!
עמי הי, תעביר את שאלתך לפורום גניקולוגיה שם תקבל תשובה מהירה יותר מרופא. נראה לי חבל שכל כך הרבה זמן לא מקיימים יחסי מין, חייב להיות פתרון לכאבים האלו! בהצלחה.