כאבים בנרתיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני 4 חודשים ילדתי בלידה רגילה . התפרים הציקו לי אך חשבתי שכך לכולן. יש לי כאבים גם עכשיו, בעיקר בעת קיום יחסי מין. בבדיקה אצל גניקולוג נאמר לי שיש לי ריקמה שלא החלימה לחלוטין וזה הכאב וכן יתכן שיש לי יובש בנרתיק מכיוון שאני מניקה. קיבלתי "אובסטין- קרם". האם חובה לבצע משטח נרתיק כפי שכתוב? ( הרופא לא דרש זאת) וכן האם הריקמה תחלים או שיהיה עלי לעבור התערבות כירוגית? אני די סובלת!!! בבקשה עיזרו לי.
שושי בקשר לתפרים, עברתי לידה רגילה ולקח לי 6 חודשים עד שבכלל יכולתי לקיים יחסים, זה מאוד אישי,לכל אחת לוקח זמן שונה עד להחלמה מלאה. תלוי כמה תפרים היו לך והאם חתכו או שנקרע ספונטני.