הפרשות בשבוע 12
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע 12 יש לי מאתמול הפרשות דומות לגבינה בצבע חום אין כאבים יש גם טחורים ודימום בזמן תצואה . שאלתי האפ זה תקין בקשר להפרשות בשבוע כזה ואם הדימום מזיק לעובר .
כל הפרשה בזמן ההריון חומה או אדומה אינה תקינה ודורש בירור מידי המלצתי גשי מיד לרופא המטפל לבצע בדיקה בהצלחה
למיכל ג : תודה רבה על ההתעניינות , ההפרשות נגמרו , זה היה רק לכמה שעות ורק אחרי שתן כשאני מנגבת . אני עכשיו לא מרגישה כלום , יש לי תור אצל רופא נשים בעוד שבוע .