פתיחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
זהו הריון ראשון שלי ואני בשבוע 39 הייתי בבקורת היום ומצאו שיש לי פתיחה של 1 ס"מ מישהי יכולה להגיד לי אם זה אומר שהלידה קרובה? או איך זה צפוי?
היי, לא רוצה לבאס אותך אבל אפשר להיות עם פתיחה כזו גם יותר מחודש ועד לרגע לפני שתהליך הלידה מתחיל..... סבלנות והרבה בהצלחה. אני שבוע 41 עם פתיחה של אצבע..... לידה קלה.
היי עדידוש קודם כל תודה על התשובה אני בקרוב נגנסת לשבוע 40 וכבר אין לי סבלנות לחכות אני רוצה שזה יגיע כבר מאיפה מוצאים את הסבלנות אני מתה לראות את הקטנציק שלי