הפרשות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבוקר נכנסתי לשירותים וראיתי הפרשה לבנה צמיגית. (כרגע אני לא בהריון עד כמה שידוע לי) רציתי לדעת האם זה יכול להיות הביוץ? או שיש דבר כזה שהביוץ נפל בצורה כזו? ההפרשה היתה די גדולה.
כפי שידוע לי שבזמן ביוץ הרחם מפריש חומר צמיג כדי שיגן על הזרע וכדי שיקל עליו להיכנס לתוך הרחם ובזמן הביוץ ההפרשות האלה נעשות יותר צמיגות , אך אם ההפרשות האלה חוזרות על עצמם כל הזמן צריך לפנות לרופא כי יתכן ויש אצלך דלקת בנרתיק , או את יכולה לבדוק את רירית הרחם כי זה עוזר מאוד להיכנס להרין . אני מקווה שעזרתי לך.