אולטרא סאונד ראשון-דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולכן, נכנסתי היום לשבוע ה- 7 ומחר עליי לעשות אולטרא סאונד ראשון, יש לי הרבה פחדים תעודדו אותי וספרו לי בבקשה מה אני צפויה שם. (אגב, לפני חצי שנה עברתי הריון מחוץ לרחם) ליאת - החוששת.
אם את יכולה לפרט קצת על ההריון חוץ רחמי אני רוצה לדעת מהם הסימנים ואיך גילו ואני רואה שברוך השם נכנסת להריון אין מה לפחד אם תוכלי לספר את לא חייבת אודה לך מאוד ובהצלחה בהמשך ההריון הנוכחי
היי, אז לא ידעתי כלל שאני בהריון - אבל התסמינים היו - דימום אין סופי. (אבל לא ממש בא לי לדבר על זה) וזה מובן - נכון !? בכל אופן תודה על הברכות. ביי ליאת
לליאת - אין לך מה לחשוש מהבדיקה. זה US וגינלי, ורואים בו היכן ממוקם שק ההריון ברחם, האם יש עובר אחד או יותר, ואולי אם יהיה לך מזל יוכלו לראות כבר גם דופק. בבדיקה הזו גם מודדים את העובר, וזו הערכה הכי מדוייקת לגבי גיל ההריון - חשוב לשמור אותה, כי בבדיקת חלבון עוברי מתייחסים לתוצאה שלה. הרבה הצלחה מחר !
לא ידעתי שאני צריכה לשמור את האולטרסאונד הראשון (אני בשבוע 14). במקרה אני שומרת את הכל אבל אם תוכלי לפרט לאיזו מטרה ההשוואה - אשמח מאוד. תודה