הרשמה ללידה.......בביה"ח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
באיזה שבוע/חודש נהוג לפנות לביה"ח מסויים על מנת להירשם ללידה בעזרת השם!!!
היום אין צורך להירשם ללידה את פשוט מגיעה לחדר לידה בשעה שצריך שיהיה בהצלחה
יונית - בירושלים בלבד עדיין צריך להירשם. בהדסה עין כרם - בערך בחודש חמישי. בהדסה הר הצופים או שערי צדק - עד חודש שביעי. כמובן שאם תבואי בלידה פעילה בלי רישום מראש לא ישאירו אותך ברחוב, אבל אם את רק בתחילת הצירים, וחדר הלידה מלא (ובדרך כלל זה כך) ואת לא רשומה - יכולים להפנות אותך לבית חולים אחר, וזה טרטור מיותר. בהצלחה !