שבוע לידת תאומים בממוצע
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי טיפולי IVF , עם תאומים . מהו שבוע הממוצע ללידת תאומים , אני יודעת שתאומים בדר"כ לא מגיעים לשבוע 40 . מהו השבוע שבדר"כ נהוג להגיד שזהו הממוצע ללידת תאומים והאם יש הבדל למי שעברה טיפולים לבין זו שלא עברה?
אני יכולה להגיד לך מנסיון אישי (אבל אל תיקחי דוגמה ממני )שילדתי תאומים בשבוע 28 וזה היה הריון ספונטני אני לא חושבת שיש הבדל בדרך שבה נכנסת להריון הריון של תאומים ניתן לסחוב עד שבוע 37 38 גם מניסיון של גיסתי שהיתה בהריון של תאומות וילדה אותן בשבוע 38 כמה שתיסחבי אותם יותר ככה יותר טוב שיהיה לך בהצלחה ולידה קלה
איך ילדת בלידה רגילה או קיסרי?