דחוף!!! אני צרכה ללכת לבית חולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חזרתי עכשיו מהרופא שהודיע לי על פתיחה של 5 ושאני ילך לחדר לידה. שבוע שעבר בדיוק היתה לי כבר פתיחה של 3-4 ושיחררו אותי מבית חולים. אין לי צירים!!! וזה מה שמדאיג אותי, אם קצב הפתיחה היה כל כך איטי בשבוע אולי גם בחדר הלידה אחרי פקיעת המים הקצב יהייה איטי ואז העובר יהייה הרבה זמן ללא מי שפיר, האם זה גורם לו לחוסר חמצן, האם אני אצטרך מלקחיים? תמיד נראה לי שהתהליך צריך להיות טבעי, כלומר דחף הצירים (לא מאימינה שאני אפילו מחכה להם) זה נראה לי לא טבעי ללכת לחדר לידה ללא צירים, (לטענת הרופא אני יכולה להגיע ככה ללא צירים בלי לדעת עד פתיחה של 8-9 וזה יותר מסוכן. בעלי בדרך לכאן ומכאן לבית חולים
שיהיה בהצלחה !!!!!!!! אם תהיה פקיעת מי שפיר, הרופאים יודעים מה לעשות במצב כזה, אל תדאגי. עושים Amnio Infusion שבעצם מחרידים מי שפיר מלאכותיים לרחם. תעדכני...