צריכה בבקשה את עזרתכן הדחופה....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ממש מתוסכלת מכך שאין לי מושג באיזה שבוע/חודש אני. בכל אתר מופיע משהו אחר לגמרי... ו.א בתאריך 5.11.03 אם מתחילים לספור מהיום אז אני היום בשבוע 11 לא? מה זה אומר? באיזה חודש אני? האם אני באמת מתחילה היום שבוע 11 וחודש שלישי? אודה על תשובתכן בהקדם.. תודה,תודה,תודה ושיהיה לכולנו בהצלחה ענקית!!!
יונית - את מסיימת היום את השבוע העשירי, ואת החודש השני. תיכנסי לכאן - http://www.miok.co.il/PregnancyMy.asp?md=2&sm=11&PMonth=11&PDay=05&PYear=2003 וחוץ ממידע רב יש לך גם טבלת הריון מדוייקת. המשך הריון קל ובריא !
האם זה אומר שהיום אני מתחילה את החודש השלישי? תודה רבה, את עוזרת המון!!!
האם זה אומר שהיום אני מתחילה את החודש השלישי? תודה רבה, את עוזרת המון!!!