כפיפות בטן בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון בחודש רביעי (שבוע 16), כבר כמה שנים שאני מתאמנת בחדר כושר ועושה גם כפיפות בטן. יש לי 2 שאלות: 1. עד איזה שלב של ההריון אני יכולה להמשיך לעשות כפיפות בטן "רגילות"? 2. איך אפשר להמשיך לחזק את שרירי הבטן אם אי-אפשר להמשיך לעשות כפיפות בטן "רגילות"? "רגילות" - הכוונה: שכיבה על בגב, רגליים ב- 90 מעלות, הרמת השכמות מהרצפה באופן ישר ובאלכסונים. תודה, איילת
תשאלי בפורום "כושר גופני" אבל אני שמעתי ששרירי בטן לא טוב לעשות במהלך הריון בכלל כדי שלעובר יהיה מקום להתפתח בבטן. בהצלחה!