צריכה המלצה לסקירת מערכות מורחבת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם! אני נמצאת בשבוע 19 להריון. היום הייתי אצל רופא נשים וקיבלתי הפניה לסקירת מערכות מורחבת. אני חברה בקופת חולים מכבי. האם יש למישהי המלצות לגבי רופא מסויים שידוע כטוב בסקירת מערכות? בתודה מראש.
פרופ' יגל מהדסה הר-הצופים בירושלים. הוא אמנם מקבל פרטי, אך אם יש לך מכבי מגן/זהב או כל דבר אחר את מקבל החזר כספי מסוים (אני אישית לא קיבלתי כי עוד לא הייתי שנה אך אני לא מצטערת!). זה עולה 1800 ש"ח, ותאמיני לי ששווה כל פרוטה, מכיוון שהוא הטוב ביותר בארץ בסקירות, ואומרים שהוא עולה על דברים שפרופסורים אחרים בכלל לא מתקרבים אליהם. כדאי לשקול בחיוב!!!