האם התייבשתי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע השמיני והיום בבוקר עליתי על אוטובוס עמוס באנשים אחרי 10 תחנות בערך הרגשתי שאני פשוט נופלת מהרגלים הרגשתי שאין לי אויר ירדתי מהאוטובוס חצי מעולפת והתחילו לי גלי חום התחלתי להזיע. שהגעתי לעבודה התחלתי לשלשל. האם כדי ללכת לרופא? או לחכות שזה יעבור?
זה לא דווקא קשור להתיבשות , קודם כל בשליש הראשון את רגישה יותר גם לריחות (כמובן שיש אם האוטובוס היה עמוס) וגם את מרגישה שאת זקוקה להרבה חמצן. חוץ מזה התופעה הזאת גם קוראת לנשים שלא בהריון וזה יכול להיות תוצאה של נפילת לחץ דם, או בעיות בתפקוד בלוטת התריס(מה שהתברר במקרה שלי) אבל תמיד את יכולה להרים טלפון לרופא שלך ולהרגע בשביל זה הוא שם.