שאלה קצת פרנואידית אבל מטרידה.....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה קצת פרנואידית אבל מטרידה..... בעלי אמור לתת זרע מחרתיים בבוקר על מנת שיקיימו בי אתו הזרעה באותו יום אחה"צ.. רציתי לדעת איך אני בטוחה שזה הזרע שיופקד בריחמי..? חוץ מתוית עם שם האב.. יש עוד אמצעי אבטחה לעניין כל כך גורלי שכזה ? איך התהליך עובד? אני מטופלת במרפאת פוריות רמת מרפא בר"ג. ויש לפעמים רושם שיש בלאגן המון נשים.. הרבה זרעים.. אנא תשובתכם אני ממש מרגישה לא בטוחה ואולי לשוא.. תודה
לניסן - תתקשרו למכון פוע"ה - 6515050-02 זה מכון של רבנים שעוסק בנושאי פוריות, ויש להם שירות "השגחה", של מלווה צמוד/ה שמלווה את כל התהליך וממזער את הסיכון להחלפות ובילבולים בדרך. (אני מכירה שני סיפורים שבהם המלווה מנעה טעויות אנוש). אין לי מושג מה העלות של השירות הזה, אבל שווה לברר. בהצלחה !