סקי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר הזמנתי חופשת סקי, ותוך כדי כך גיליתי שהצלחתי להכנס להריון. אני מניחה שכל רופא ימליץ לי לבטל את החופשה אולם רציתי לדעת האם זה באמת מסוכן או שאם אשמור על עצמי בצורה מקסימלית, ז"א אעשה סקי רק במסלולים שאין סיכוי שאפול בהם, אפשר בכל זאת לצאת לחופשה? בשבוע בו אני אמורה לצאת לחופשת סקי אהיה בשובע ה-12 להריון.
אם את גולשת מיומנת והגוף שלך רגיל למאמץ גופני יומיומי אז אין סיבה לבטל, מה גם שבשבוע 12 כבר אמורות להיחלש הבחילות, אם יש לך. אני במקומך הייתי מבטלת כי אני טיפוס חלשלושי בתחילת ההריון, אבל זה מאוד אינדיבידואלי. שיהיה לך בהצלחה ומזל טוב!