חודש רביעי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איזה שבוע נחשב תחילת חודש רביעי? 14 או 15?
מאחר ובחודש אחד אין מספר שלם של שבועות (4 שבועות + כמה ימים), ספירת החודשים ע"פ השבועות היא ספירה מתואמת. מנסיוני, היחידים שמעניין אותם באיזה חודש את נמצאת - זה המשפחה, החברים ואת כמובן, שהרי את הרופאים מעניין השבועות בלבד. אני חישבתי את החודש בו הייתי בהתאם לתאריך הלידה המשוער שלי. כלומר: אם תאריך הלידה המשוער שלך יוצא ב-20 ליוני, אז בכל ה-20 לחודש את מסיימת חודש ומתחילה את הבא אחריו. שיהיה בשעה טובה
לליאת חודש רביעי זה תחילת שבוע 16