צירים בשבועות 26-27
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, זהו הריוני הראשון, ובשבוע 26 התחלתי להרגיש כאבים חזקים בבטן התחתונה, בשיפולי הבטן וכן כאבים הדומים לכאבי מחזור חזקים (כמו משיכות חזקות למטה). בבי"ח אמרו לי שיש לי צירים ספורדיים, צוואר הרחם סגור, נתנו לי אינפוזיה ושבועיים "שמירת היריון" בבית. מדוע זה קורה? מה האינדיקציה לפיה אדע אם ללכת שוב לבי"ח? (כי כאבים יש מפעם לפעם, מתי זה דורש פנייה לבי"ח?) תודה
לליסה כל עוד את מרגישה תנועות עובר ואין דימומים והכאבים לא מתגברים או באים כל כמה דקות אז זה בסדר אבל אם משהו בך אומר לך שמשהו לא כשורה פני לרופא שיהיה לך המון בהצלחה ושתסיחבי אותו/ה עד סוף החודשים
תודה!