דופק העובר לא סדיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אישתי בת 25 ,הריון ראשון בשבוע ה-16. לאחר בדיקת אולטרסאונד הרופא אמר שדופק העובר "לא סדיר" -האם אני צריך להכנס ללחץ??? או שזה אחד הדברים שהרופא צריך להגיד ואין לדבר משמעות סטטיסטית הודה לתשובה מהירה
לדויד להיכנס ללחץ לא יעזור לך ולאישתך אני לא חושבת שרופא צריך להגיד את זה ויש להתיחס לדבריו ברצינות ולבדוק ממה זה נובע מה הם הסיכונים ומה ניתן לעשות כדי שמצב זה לא יחזור שנית בקשו בדיקה נוספת שמתמקדת בלבו של העובר כדי להבין ממה נובע דופק לא סדיר בהצלחה ושיהיה לכם הרבה מזל