בדיקות גנטיות וסקירה מוקדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 8 +2 הרופא שלי ממליץ לנו לבצע סקירה מוקדמת בשבוע 11 ובדיקות גנטיות. יש לציין שלא במשפחה שלי ולא במשפחה של בעלי לא היו ילדים עם מומים. עד כמה בדיקות אלו נחוצות? תודה, ניקה
ניקה בוקר טוב אני קצת מתפלאה על הרופא שלך, מפני שסקירה מוקדמת מבצעים בין השבועות 14-16, נכון שניתן להקדים את זה קצת לשבוע 13 אם רוצים לעשות זאת עם שקיפות עורפית. הרבה פעמים כשמבצעים את הסקירה מוקדם מדי, לא רואים את כל מה שצריך ואז את סתם תילחצי, לדעתי עדיף שתלכי בזמן. לגבי הבדיקות הגנטיות זה ממש אינדיבידואלי, כי יש כל כך הרבה בדיקות. יש כאלה שיגידו שחשוב לעשות את הטייזקס וה- X שביר. בהצלחה שרית