המלצה לכל הבנות שמנסות ולכל אלה שכבר בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמתי לב שיש הרבה שאלות מאוד בסיסיות בפורום ולכן אני רוצה להמליץ על ספר שנקרא "המדריך הישראלי להריון ולידה" מחברים: דר' עמוס בר וטלי רוזין. זהו ספר מצויין עם הסברים מפורטים ומלא במידע שימושי (אפילו מידע משפטי). עלות הספר רק כ-70 ש"ח ותאמינו לי זה שווה! בכל מקרה בהצלחה לכולם והריון מהנה!
את בטוחה שהוא עולה רק 70 שקלים ואם כן אז איפה בסטימצקי הוא עולה 110 ..........
את צודקת: נזכרתי שהוא באמת עולה יותר מ100 ש"ח. אבל הוא בכל זאת שווה מאוד!
מיועד למי שכבר בהריון או גם לכאלה שמנסות/בדרך
יש פרק שלם שנקרא רגע לפני והוא מפרט איך להתכונן להריון כולל בדיקות שיש לעשות. כמו כן יש עמודים שלמים שמתייחסים לתהליך עצמו. הספר באמת מצויין!