לא כדאי לך לדעתי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
את צעירה מדי לדעתי לעשות החלטות כאלו. לגדל תינוק לבד זה קשה. אינני יודעת איך אני הייתי מסתדרת בלי בעלי. תמיד צריך עזרה לקום בלילה, אח"כ לקחת את הילד\ה לגן , לעשות אמבטיה לתינוק צריך שניים , אם הילד חולה ושלי חולה הרבה צריך להפסיד המון עבודה. לדעתי אין לך מושג מה זה תינוק, את צעירה וחבל שתקבלי החלטה כזו גורלית עכשיו. למה בעצם לגדל תינוק בלי אבא אם לא מוכרחים? את לא בת 40 . הבת שלי קשורה לאבא שלה מאוד והוא דמות מרכזית בחייה. אם הוא לא נמצא היא שואלת איפה הוא. בכל אופן מה שתחליטי שיהיה לך המון בהצלחה, אלונה