גלצרין לפני לידה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני יודעת שאני לא רוצה לעשות חוקן לפני לידה (אני גם יודעת שזה אמנם לא חובה) השאלה היא האם אפשר/מותר לקחת נר גלצרין בזמן צירים (בשלב שכבר יודעים בודאות שאלו צירי לידה) לפני שמחליטים לנסוע לבית חולים?
לפני שבוע התייעצתי עם רופא והוא אמר לי שאין שום מניעה להתשמש בגליצרין, לא לאורך ההריון ולא לפני לידה. דרך אגב, גם אני פחדתי מחוקן פעם והיום אני ממליצה על זה בחום. זה פשוט נהדר!
שרית שלום אני ילדתי את בני הבכור לפני 4 שנים בבית החולים הדסה עין כרם ושם כשהגעתי כבר היתי עם צירים חזקים וסדירים לא עשו לי חוקן אלא ישר נתנו לי 2 נרות גליצרין שיהיה לך בהצלחה חנית