האם אני בהריון?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, רציתי לדעת כיצד ניתן לדעת האם אני בהריון? (מהם הסימנים המקדימים לכך מלבד בדיקה ביתית). ובמידה וכן, מהם השלבים הבאים שעלי לעבור? (למי עלי ללכת ומי מלווה אותי ומדריך אותי במהלך ההריון בכל שלב ושלב) תודה רבה מוריה
מאחלת לך שהתוצאה תהיה תואמת את רצונך! בדיקה ביתית (שתן) מהימנה אחרי 5 ימים של איחור. ייתכן כבר שבתקופה זו יהיה מחושים של מחזור באיזור הרחם (תחושה כאילו את עומדת לקבל), כאבים בשדיים. השלבים בהריון הם רבים אבל ברגע שאת מקבלת תשובה חיובית בבדיקות תוכלי לחשב את שבוע ההריון על פי תאריך של היום הראשון לווסת האחרון, ולתאם פגישה עם גניקלוג בשבוע 6-7 לאיבחון שק הריון. בהצלחה!