בדיקת דם להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אשתי בהריון שבוע חמישי. היא עשתה שתי בדיקות דם להריון. בראשונה התוצאה היתה 523. לפיה הסקנו שהיא בהריון. לאחר שישה ימים היתה הפרשה חומה כהה קלה שנסתיימה לאחר מספר שעות. בעקבותיה הלכנו לרופאה, שראתה באולטראסאונד שק עוברי אחד. יום לאחר מכן התבצעה בדיקת דם נוספת, והתוצאה היתה 1770. מצד אחד הכל נראה תקין ב - U.S . מצד שני התוצאה לא מראה על הכפלה מדי יומיים(אפילו לא שלושה ימים), והיה דימום קל. האם יש סיכוי שהתבצעה הפלה? בתודה מראש.
אני חוששת שכן... אולי הגוף לא פלט את כל תוכן ההריון, ולכן נצפה שק הריון באולטראסאונד, אך בהחלט ההריון לא מתפתח (בהתאם לתוצאת בדיקת הדם). ממלצה לכם לעשות אולטראסאונד נוסף כדי להחליט על גרידה כמה שיותר מהר. המון הצלחה בהמשך!