הריון אחרי הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למה צריך לחכות 3 חודשים אחרי הפלה או לידה מוקדמת?
דנה שלום, לא צריך לחכות בדיוק 3 חודשים. גיל ההריון מחושב מתאריך הווסת האחרונה,מאחר ובעקבות גרידה הווסת הבאה איננה בהכרח סדירה , מקובל להמליץ להמתין לפחות לווסת ספונטנית וסדירה אחת . בהצלחה
ברצוני לשאול מתי ניתן לראות שק הריוני ב-US. תאריך ו.א.17.11 בדיקת B לפני שבועים -שלילת .אתמול -106 . היום-200 .ב-US-לא נצפה שק הריוני ורחם מעובה-10 ממ.השערת הרופאים-או אקטופי או הריון צעיר.
ברצוני לשאול מתי ניתן לראות שק הריוני ב-US. תאריך ו.א.17.11 בדיקת B לפני שבועים -שלילת .אתמול -106 . היום-200 .ב-US-לא נצפה שק הריוני ורחם מעובה-10 ממ.השערת הרופאים-או אקטופי או הריון צעיר.
לדנה אני אחרי חודשיים אחרי ההפלה הטבעית בשבוע 13 נכנסתי להריון