שינה על צד שמאל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדוע ממליצים לישון על צד שמאל במשך ההריון ??? מה קורה אם אני ישנה על צד ימין ?? האם זו ממש חובה או רק המלצה ? מה זה תורם לאישה ומה תורם לעובר ?? תודה !!
בשל האנטומיה ומיקום הרחם ההריוני ביחס לכלי הדם באגן השכיבה על צד שמאל מפחיתה מהלחץ של הרחם ההריוני על כלי הדם ומקלה על הספקת הדם לרחם (וע"י כך לעובר). מבחינת האישה התנוחה הנ"ל מקלה על פינוי הנוזלים מחלק הגוף התחתון והפחתת בצקות. בדר"כ איין נזק בשכיבה על צד ימין,מכאן שאיין זה איסור אלא המלצה . המשך הריון מוצלח