תוצאות חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תוצאות החלבון עוברי שלי הם לפי גיל ובדיקות 1:1100 לפי גיל בלבד 1:1298 אני בת 25 ובשבוע ה 20, האם התוצאות תקינות? או צריך לבצע מי שפיר?
לאפרת - התוצאות שלך דומות מאד, זאת אומרת שהחלבון העוברי לא מוריד את הסיכון, אבל הוא עדיין לא סיכון גבוה. רק אחת מכל 1,100 נשים במצבך נושאת ילד חולה. חשוב לזכור שזו רק בדיקה סטטיסטית, ולא נותנת תשובות ודאיות. לבדיקת מי שפיר מפנים רק אם הסיכון הוא יותר מ -1:380. אצלך הסיכון נמוך יותר - את כמובן יכולה לבצע את הבדיקה, אבל בלי מימון של קופ"ח. מה שכן כדאי, זה ייעוץ גנטי, ומעקב הדוק יותר בסקירה המורחבת. (האם ביצעת שקיפות עורפית ? כי אם שם היו תשובות טובות יותר, זו בדיקה יותר אמינה מחלבון עוברי). בהמלחה !
השקיפות עורפית הייתה 1:6600 האם עכשיו המצב יותר טוב?