הריון או לא?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מנסה להרות כ-3 חודשים סובלת מהפרשות חומות לפני הוסתות אך אחרי כמה בדיקות שיצאו תקינות הרופאים מתעלמים מהתופעה וטענים כי זה לא אמור להפריע יש לי מחזור סדיר וגם ביוץ ע"פ בדיקות ביתיות ומהלחץ שיקתי ופניתי לרופא פוריות רק כדי לדעת שהכל בסדר כי יש לי רופא אדיש הפעם יש לי איחור של יום אך ישנו כתם חום כל פעם שאני מנגבת התחושה של פני מחזור לא נעלמה הייתכן ואני בהריון? מה הסיכויים של דימום קל בתחילת הריון? וגם עשיתי בדיקה בייתית שיצאה שלילית
היי ייתכן דימום בתחילת ההריון בתאריך המשוער של הווסת (הדימום נובע מהשתרשות ההריון). מומלץ לעשות בדיקת דם אם יש איחור של שבוע בערך. בהצלחה