לבנות-שאלה לגבי בטא-תענו בבקשה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן, רציתי לשאול לגבי תוצאת הבטא שלי. מחזור אחרון היה ב-26.11 -לפי ערכת ביוץ היה לי ביוץ בימים 13-15 למחזור בערך ועשיתי בדיקה היום שזה 40 ימים מהמחזור הקודם וקיבלתי 9281 ,האם זה תקין ? לא גבוה מדי ? אני אחרי כמה הפלות ופוחדת להתלהב סתם............ תודה !
היי התוצאה אומרת שאת בהריון. לא ניתן להסיק שום דבר מגובה הבטא. כל עוד הבטא מכפילה את עצמה כל יומיים - הכל בסדר. בהצלחה
שיהיה לך המון מזל טוב והרבה הצלחה שתסחבי אותו/ה 9 חודשים ותהני מכל הזמן הזה הבטא צריך להכפיל את עצמו כל כמה ימים אז הבטא בסדר פני לרופא לבצע אולטראסאונוד לוודא שההריון תקין אבל לפי הבטא הגבוה ניראה שכן בהצלחה