שאלות לרופאים ולמי שמבינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1. בשבוע 19 רבתי עם בעלי ובמהלך הריב בכיתי ממש בהיסטריה. אחרי שנרגעתי הרגשתי לחצים בבטן שנרגעו אחרי זמן מה. מאז הייתי במעקב הריון והרופא ראה דופק ותנועות עובר. בכלל מאז תחילת ההריון אני מאד רגישה, מתוחה ועצבנית ובוכה הרבה, אבל בפעם הזאת הייתי ממש הסטרית. האם ייתכן שנגרם נזק לעובר? 2. קראתי שיש סכנה בג'קוזי אם זרם המים מכוון לתוך הנרתיק, וכנ"ל אם במין אוראלי הבעל נושף אוויר לתוך הנרתיק. מה הסכנה בכך? במהלך ההריון ובכלל אני שוטפת את אזור המפשעה במים זורמים, אך לעולם לא כיוונתי את זרם המים במודע פנימה לתוך הנרתיק. האם יתכן שנגרם נזק שלא הייתי מבחינה בו? 3. האם עלולה להיות סכנה לעובר אם אני ישנה בממ"ד?
העובר שלך מספיק מוגן הוא נמצא בתוך חלל הרחם שבתוכו נוזל בולם זעזועים.