אז מתי מספרים ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי לכם, לאלו מכן שלא ממהרות לספר, באיזה שבוע נהוג לספר על ההריון? תודה, עופרה
בטוחה בהריון (למרות שאף פעם אין לדעת), בד"כ בשבוע 10-12 אבל בעיקר אחרי התייעצות עם בן הזוג והחלטה משותפת של פתיחת השערחם לקהל הרחב- ממש כך. כי ברגע שתספרי אז הבטן שלך היא נחלת הלל וכל אחד/ת מושיט/ה יד ללא בקשה או רשות ויש שאלות וחקירות לסוגיהם. יש כמובן גם דברים נחמדים כמו המון התחשבות (וכולנו אוהבות פינוקים והנחות), והרגשה נינוחה יותר לאחר שיצא הלחץ בגלל הסוד הכיפי. מקווה שעזרתי.