לונה פארק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם אני כנראה בהריון , האם מותר לי לעשות פעילויות כמו למשל ללכת ללונה פארק.
אם את בתחילת ההריון יש להזהר בעיקר בשבועות הראשונים מפעילות שיוצרת לחצים חזקים ופתאומיים על הגוף, בין היתר לונה פארק קפיצות וכו'. מקווה שעזרתי בינתים.
כל עוד את לא מתכוונת לעלות לאנקונדה ולרכבת הרים אז אפשר הכוונה היא תלוי אם את הולכת בשבילך או עם הילדים, פעילות של ילדים כמו פילים מעופפים וגלגל ענק הם בגדר אפשר עשיתי את זה גם עם הריון בסיכון גבוה תהני לך