איך עושים בן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ממש לא רוצה בת ורוצה רק בן !! אני לא מאמינה בכל השיטות של לקיים ביום הביוץ, לאכול מוצרי חלב ולתקוע שום באף. הייתי רוצה לעשות הפריה שתתן לי 100% בן. אני מוכנה לנסוע לכל מקום בארץ ובעולם. האם מישהו מכיר רופא או מעבדה שעושים זאת?
תיכנסי להריון! מה זה משנה לך אם זה יהיה בן או תהיה בת? עד כדי דך את שונאת בנות???? העיקר שיהיו בריאים
שני היקרה, יש לי 3 בנות מקסימות ואני לא חושבת שאני שונאת אותן, פשוט לפני שאני "סוגרת את המפעל" אני רוצה הפעם בן. זה כל כך מוגזם לבקש?
אני רוצה לדעת איך עושים בת.. יש המלצות?
אסנת, לא מניסיון אישי(יש לי בן +בן בדרך), אבל שמעתי שאם האשה לא מתקלחת לפני קיום יחסי מין אז רמת החומציות גבוהה ויש סיכוי גבוה לבת.