אני מתחילה הריון שני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי בנות יקרות. בסופ"ש זה גיליתי שאני מתחילה הריון שני. 3 חודשים אחרי הניתוח להסרת מחיצה ברחם, 6 חודשים אחרי הפלה ראשונה שהיתה בשבוע 12. אנחנו מאושרים להתחיל את התהליך הארוך של ההריון, שוב. תחזיקו לי אצבעות שהפעם הכל יהיה בסדר. מלאת התרגשות. אביגיל.
לאביגיל היקרה , שמחים בשמחתך ,בהצלחה רבה ! רונית
אביגיל, מאחלת לך הצלחה, ומחזיקה אצבעות. אשמח להתעדכן לאורך הדרך. אני מתחילה הריון ראשון- אני בשבוע חמש + 4 ימים. יהיה טוב! נוי.
שיהיה לך בהצלחה רבה!!!!