תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לבנות שלום אני נמצאת כרגע בשבוע 24 בדיוק ומאתמול יש לי הרגשה שאני מרגישה פחות את העובר אתמול למשל במשך כל היום אולי 3 פעמיים לשניונת האם זה תקין? אני יודעת שמתחילים לספור תנועות בשבוע 26 אבל מה לעשות אם זה יחזור על עצמו היום אני נורא חוששת כי הייתי רגילה להרגיש אותו יותר בתודה מראש על תשובתכם טלי
לטלי בשביל השקט הנפשי שלך ובשביל שלא תיהי בלחץ פני מחר לרופא הנשים שלך והביעי את דאגתך ובקשי ממנו לעשות אולטראסאונד כיד לוודא שהקטנציק /ת בסדר שם בפנים בדרך כלל צריך להרגיש חמש תנועות עובר ביום אז אל תהססי ופני לרופא בהצלחה