הריון 9.5 חודשים וברית מילה שאחרי זה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי עברה לפי כל הבדיקות כולל UZI את 9.5 חודשים ויש לה רק פתח קטן, ירידה מזערית של מים וכאבים קצרים - ללא צירים. עד כמה אפשר לחכות ללא אינדוקציה ובתהליך טבעי? בכוונת אשתי לא להכנס לספק שיאי גינס 2. איך מומלץ לעשות ברית מילה -היכן, באיזה שעות של היום ומה הוא הטיפול שלאחר כך כדי למנוע סיבוכים, דימום וכאבים?
היי דקל ממליצה על ברית מילה ללא כאבים אצל פינחס גונן בבני ברק פשוט נהדר . בהצלחה נגה
אני ממליצה על ד"ר סיריל פיין מפ"ת גם ללא כאבים