הריון וחתולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון בשבוע 12 ויש לי חתול בבית האם ידוע למשהי על מחלות (או מומים )שיכולים לפגוע בעובר או איפה אפשר לברר זאת
שלום לך, קודם כל השאל אותך שאלה פשוטה האם ביקרת אצל הרופא שלך(כלומר גניקולוג )? כי הוא חייב להסביר לך לגבי החתולים, טוב אני אנסה לענות לך, האם כבר עשית בדיקת דם לראות אם את פוסיטיבית או נגטיבית לטוקסופלסמוס?(זה מן נגיף או חיידק שמסוכן לעובר) אם את פוסיטיבית אז אין לך שום בעיה אבל אם את נגטיבית זו בעיה רצינית תעשי בדיקת דם ותבדקי זאת כי זה מאוד חשוב! (אם זה שלילי זה לא רק לגבי חתולים אלה לגבי חסה,בשר נע...) בכל אופן חשוב שמיד תלכי ותבדקי ואל תחכי . ועוד משהוא לגבי כל סוגי החיות רצוי שלא יהיה לך חיות בבית בתקופת ההריון זה יותר בריא. אני מאחלת לך הצלחה עם ההריון ומקווה שהכל בסדר אשמח אם תעדכני אותי. יעל
תודה לא לא בצעתי את הבדיקה, בקרוב יש לי תור לרופא ואז אבקש ממנו לבצע את הבדיקה,