לרופאים לצליל ולבנות!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני באמצע שבוע 40 והבטן שלי כל הזמן קשה עד כדי שיש הרגשה כאילו לתינוק אין מקום כבר בפנים. הבטן גם איבדה את צורתה העגולה ומכל צד בולט משהו אחר. האם זה אומר שהתינוק שלי ענק??????תודה
לשירוש החמודה ,הלידה מתקרבת! שמי לב אם תרגישי צירים סדירים ,דימום או ירידת מים, זה כנראה יגיע בימים הקרובים גם בגלל השבוע שאת נמצאת בו , גודל הבטן אינו מראה על גודל העובר ,יש נשים ענקיות שיולדות תינוקות קטנים , בהצלחה רבה ,ואל תשכחי לעדכן אותנו , רונית .