לכל הבנות , עזרה בבקשה אם אפשר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עברתי שאיבה לפני 4 חודשים עובר שהפסיק הדופק היום גילית שאני בהריון על פי הבדיקה הביתית שנעשתה 12 יום אחרי הביוץ שידוע לי במדויק מתי היה האם זה הגיוני כבר עכשיו לראות פסים , אמנם הפס הגיע הופיע בצורה ברורה רק אחרי 10 דקות והבדיקה נעשתה עוד אחה"צ ? האם זה מעיד על בטא גבוהה מדיי ? מאיזה בטא רואים תשובה בבדיקה הביתית ? בנוסף כבר 5 ימים שאני חשה בהריון ( עצירות , תחושת שובע , אוכל כאלו "תקוע " בגרון ) האם זה הגיוני להרגיש ככה כבר 5 ימים לפני ?? בהריון הקודם זה הגיע אחרי שבוע 6 , ואני עכשיו יותר לחוצה . תודה
לרוית היקרה ,קודם כל תרגעי ,אם יש לך אחור ועשית בדיקת הריון ,סביר להניח שאת בהריון ,במיוחד אם את יודעת מתי היה לך ביוץ ונהגת בהתאם . לתחושות הנלוות אין קשר למצב ההריון ,ויתכן שאת מרגישה כך גם בגלל הלחץ שאת נמצאת בו . שיהיה לך בהצלחה ,רונית
היי תודה על התשובה אבל כמו שציינתי באימיל הראשון עשיתי את הבדיקה יומיים לפני האיחור במחזור לכן אני מרגישה קצת חוסר וודאות מקווה שיהיה בסדר