כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות, אני בשבוע 29 ומאתמול התחילו לי כאבי גב חזקים. בהקשר זה, אציין רק כי מעולם לא היו לי כאבי גב. האם גם אתן סובלות? מה עושים? תודה מראש, יעל
יעל - כאבי גבהם מהצרות הכי מוכרות בהריון. בעיקר בגלל המשקל הנוסף, יציבה לא נכונה (כמו סימן שאלה...) וגם בגלל ההורמונים שמרככים את החיבורים בין העצמות לקראת הלידה. אם את חשה כאבים כאלה, שנרגעים אחרי מסאג' או מנוחה - זה תקין. יש גם מצב שונה, שבו מרגישים את הצירים לא כהתכווצויות ברחם או התקשות של הבטן, אלא בגלים של כאבי גב. אם לא היו לך אף פעם כאבים דומים, ואת מרגישה מחזוריות בכאבים - כדאי שתלכי להיבדק, כדי לוודא שלא מדובר בפעילות רחמית. המשך הריון קל ובריא !