קורס הכנה ללידה!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבועה 23 רציתי לדעת מתי צריך להרשם לקורס הכנה ללידה היות שאני בסיכון ואני יולדת יותר מוקדם בין שבוע32-33 והאם ישהי יכולה להמליץ על בלינסון? תודה
למישל אני ילדתי את התאומים שלי בבלינסון שבוא 28 בית חולים שחבל על הזמן ממליצה בחום במיוחד עם את יולדת מוקדם הפגיה שלהם והצוות של הפגיה משהו לא מהעולם הזה היתי שם במשך שלושה חודשים עם צוות שתמך ועזר והבין עד בסוף כדאי לך כבר לגשת לקורס הכנה ללידה כדי להיות מוכנה בהצלחה
אני עשיתי קורס הכנה ללידה בבלינסון והקורס שם מאוד ממולץ עונה על כל השאלות ובהחלט נותן לך הכנה יש פגישה שלמה על מהלך הלידה עצמה וכל מה שקורה וזה בהחלט מכין ובכל מקרה כדאי להירשם בשבוע הזה כי הם ממליצות להירשם משבוע 24 שיהיה בהצלחה והריון קל