חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי לכולן, אני בשבוע 20, כמעט מסיימת אותו-בעוד 4 ימים. הפעם , היריון שני, החלטתי לגשת לרופא פרטי .רק שהטעות שלי הייתה שלא דרשתי מספיק הסבר!!! היכן מתבצעת הבדיקה, באיזור ת"א מסתבר ניתן לעשות אותה באיכילוב בלבד ולא בקופת חולים. השאלה שלי היא האם ניתן לבצע את הבדיקה, חלבון עוברי, בשלב זה של ההיריון?????. אודה על כל מידע בעניין מלי
למלי חלבון עוברי מתבצע בערך בשבוע 17 אין לי מושג אם בשבוע שאת נצאת אפשרי עדין לבצע את הבדיקה תשאלי את הרופא עד איזה שבוע ניתן לבצע את הבדיקה בהצלחה
מיכל שלום, ראשית תודה על התגובה המהירה, על פי הרופא הבדיקה ניתנת לביצוע עד השבוע ה-20 לכן אני מאוד מתלבטת וממש לא רוצה לפספס את הבדיקה הזו. מלי.
למלי - אני ביצעתי את הבדיקה בשבוע 19+2, עשו לי פרצוף - אבל קיבלו את הבדיקה, וקיבלתי תשובה תוך כמה ימים. נדמה לי שהמגבלה היא בגלל הצורך להחליט על מי שפיר בזמן. אם תגשי מחר לקופ"ח (זה עולה כמה עשרות ש"ח) נראה לי שלא תהיה לך בעייה. בהצלחה !
תודה על התגובה ביום ראשון הקרוב מבצעים את הבדיקה באיכילוב , הבעיה היא שעד יום ראשון כבר אסיים את שבוע 20 אני מקווה שחוץ מ"פרצוף", לא אקבל גם סירוב. בכל אופן, תודה רבה, מלי