טחורים- לרופאים ולמבינות בבקשה ענו לי!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מתחילה שבוע 40 ויש לי הרבה טחורים. בהתחלה בעקבות עצירות אך מאז שתיתי הרבה מיץ שזיפים ואכלתי פירות יבשים ועכשיו יש לי טחורים שיוצאים לי אפילו אם הצואה רכה (סליחה על התיאור). אזור פי הטבעת שלי נראה נורא, נפח כולו ולעתים יש טיפות דם קטנות. שאלתי מה עושים, האם יכול להיגרם לי נזק חמור בלידה והאם במצב כזה אפשר לעשות בלידה חוקן? כי האזור כולו פצוע? תודה
שירוש בור טוב! בקשר לטחורים, כנסי לאמבטיה במים פושרים,שימי אבקת סודה לשתיה במים(חבילה שלמה) אני מבטיחה שזה ירגיע אותך ואותם(הטחורים). בעניין החוקן, לא מבצעים חוקן במקרה של טחורים קשים. שתהיה לך לידה קלה ככל האפשר!