הפלות חוזרות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 22.5 ונכנסתי להריון כבר 3 פעמים בשנה האחרונה וכל הריון הסתיים בהפלה בשבועות 5-7 מה יכולות להיות הסיבות?
אור - אני מצטערת לשמוע על מה שעברת. תפני למרפאה או לרופא שמטפל בהפלות חוזרות - היום יש פתרון כמעט לכל בעייה, ואין סיבה שלא תצליחי להרות. זה שנכנסת להריון באופן טבעי - זה סימן מצוין, ומהר מאד ימצאו מה הסיבה שההריון לא החזיק - אולי בעייה במבנה הרחם, אולי קרישיות יתר או בעייה הורמונלית, ואולי סתם ביש מזל, כי הריון שנופל טבעי הרבה פעמים הוא נופל בגלל עובר פגום. מאחלת לך הרבה אור והצלחה, ותחזרי בקרוב עם חדשות טובות !