הריון כימי?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מישהי מוכנה להסביר לי מה הכוונה להריון כימי?
הריון כימי זה זה הריון שמתחיל מביצית מופרה, אבל לא מצליח להשתרש ברחם. בבדיקות דם רואים רמות בטא נמוכות מאד (ולפעמים קו חיוור בבדיקה ביתית), הבטא לא מוכפלת, ותוך כמה ימים ההריון נופל באופן טבעי. פעם לא היו בדיקות רגישות כמו היום, ואז התייחסו לזה פשוט כאיחור של שבוע-שבועיים במחזור. ברוב המקרים זה קורה בגלל שנוצר עובר לא תקין, וכך הגוף שלנו מגן עלינו מהמשך הריון פגום . לא מדובר (עד כמה שידוע לי) בבעייה שחוזרת או שיש לה טיפול. כל הפרייה זה כמו הגרלת לוטו חדשה, ואם העובר לא תקין - הגוף פשוט דוחה אותו.