האם אוטריווין מותר בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבוע 35
איריס שלום. אני נמצאת בסוף שבוע 39 להריוני ומשתמשת בטיפות אף אוטריוין, לאחר שרופא הנשים שלי אמר לי כי אין בכך כל סכנה לעובר. כמו כן, התקשרתי למכון הטטרוגני בירושלים שם הם נותנים מידע על תרופות בזמן הריון והם אמרו שעל בסיס המחקרים שלהם אין סיבה לדאגה. בכל מקרה, אולי כדאי שתתקשרי אליהם על מנת שתשמעי בעצמך את זה ובכל מקרה, את בטח יודעת שאם אפשר שלא להשתמש, אז עדיף בהחלט, או לכל הפחות לנסות ולהמעיט בשימוש. טל