בבקשה תענו כמה שיותר מהר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם קיום יחסי מין בשלושת החודשים להריון מזיק לעובר? האם יש להימנע מקיום יחסים? אודה על תשובה מהירה
קיום יחסי מין לא פוגע בעובר, בפרט לא בשליש הראשון, אלא אם כן ההריון בסיכון והרופא המליץ להמנע מקיום יחסי מין
לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! קיום יחסי מין אינם פוגעים בהריונך אלא אם כן את מדממת או ישנה בעיה רפואית ידועה מראש והרופא אסר עליך. להיפך אם בא לך - תהני ותפנקי את בן זוגך..... שיהיה בהצלחה.