שבוע 39 - כפות ידיים "נרדמות"
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, בשבועות האחרונים התחילו להרדם לי האצבעות בכפות הידיים, בהתחלה רק בלילה בזמן השינה ולאחרונה גם באמצע היום. האם זה נורמלי? האם מישהי מכירה את התופעה? האם יש מה לעשות? תודה מראש
רותי, הירדמות באברי הגוף בידיים, ברגליים.. נורמאלית לחלוטין, במיוחד לקראת סוף ההריון . גם אני חווה את ההירדמויות האלו ( שבוע 39 היום) עוד מעט והכל יגמר.... בהצלחה
בפורום אחר מישהי כתבה לי שזה קשור לירידת ערכים של בלוטת התריס. שמעת על זה משהו? כתבו לי גם שצריך לישון עם ידיים מורמות על הכרית. בהצלחה גם לך:)