פנים נפוחות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות הפורום, אני בשבוע 39, סובלת מבצקות ברגליים. אתמול בלילה התנפחו לי הפנים רציתי לשאול אם הדבר נורמלי ומה לעשות. בדקתי לחץ דם והוא 140/80 האם מומלץ לעלות לבי"ח? אודה על תשובתכם המהירה, רווית
רווית - לחץ הדם שלך לא גבוה, אבל קצת יותר גבוה מהממוצע. בגלל שלא חם, ואין סיבה לבצקות רציניות, אני לא הייתי לוקחת סיכון וניגשת לבדיקה. לא חייב לבית חולים - אפילו בטיפת חלב או במרפאה יבדקו בסטיק אם יש חלבון בשתן. אם הכל תקין - ביזבזת שעתיים סתם, אבל אם חלילה יש בעייה חשוב לא להזניח. בהצלחה !
תודה על התשובה, בדקתי חלבון בתחילת דצמבר ואמרו לי שיש לי עקבות. צריך בדיקה נוספת מאז? יכול להיות שיש שייכות לרעלת (טפו-טפו)?